Fotografie de prezentare servicii

Pornind de la sintagma "o fotografie face cat 1000 de cuvinte", puteti sa fiti siguri ca multe dintre activitatile si serviciile dvs. pot fi prezentate intr-un mod mult mai atractiv, intuitiv si eficient  folosind imagini profesionale realizate in acest scop.

Fotografia de prezentare de servicii se pozitioneaza ca gen la limita dintre fotografia de reclama si fotografia de produs. Este o forma de fotografie care se adreseaza in principal potentialilor clienti ai unei companii si pe care o puteti folosi intr-un mod eficient atat in cadrul site-ului web cat si in alte forme de prezentare.

Va putem da un exemplu elocvent de utilizare a fotografiei de prezentare de servicii in cele ce urmeaza.

Am fost solicitati de catre un client mai vechi sa il ajutam sa promoveze o metoda noua de diagnostic pe care a inceput sa o foloseasca in centrul sau medical din Cluj Napoca. Fiind vorba despre o metoda de diagnostic foarte nouă, era total necunoscuta publicului larg. Fiind folosită în foarte putine centre medicale din lume, chiar si pe internet exista destul de putine informatii despre ea. Centrul medical din Cluj este in acest moment unicul centru medical din Romania in care se foloseste DATG - angiotermografia dinamica. Astfel, oricat de multe informatii scrise am fi publicat, vizitatorii si pacientii nu puteau sa stie exact la ce sa se astepte, despre ce fel de investigatii este vorba in realitate, cum arata si cum se foloseste aparatura de diagnostic propriu-zisa. 

 

 Astfel, cu ajutorul unor fotografii realizate la sediul clientului nostru, am reusit sa completam cu succes informatiile de care aveau nevoie viitorii pacienti ai centrului medical pentru a afla tot ce ii intereseaza despre aceasta metoda moderna de diagnostic pentru depistarea precoce a cancerului de san.